QZRUH vs JOXZIN

Mei 19, 2009 at 4:51 pm (Nostalgia)


tugu jogjaHampir di setiap kota dan setiap jaman selalu ditemukan fenomena gank(geng). Beberapa saat lalu di Bandung marak pemberitaan tentang geng motor. Di Jogja sekitar tahun 80an sampai 90an bahkan sampai sekarang masih juga ditemui geng-geng yang berisi remaja lengkap dengan dinamika kenakalannya.Dengan sedikit pengetahuanku dan ingatanku aku mencoba menuliskan tentang dua geng besar yang sempat menguasai jalanan Yogyakarta,dua geng yang melegenda itu adalah QZRUH dan JOXZIN. Mari kita bahas dari berbagai factor.

*sejarah
QZRUH adalah singkatan dari Q-ta Zuka Ribut Untuk Hiburan.entahlah siapa yang pertama kali mendirikan.QZRUH sering disingkat dengan QZR atau cah Qezer.Secara teritori QZR menguasai wilayah utara Jogja. Tongkrongan yang diyakini tempat awal terbentuknya QZR adalah di bioskop President (sekarang Galeria Mall) dan wilayah Terban. Pentolannya disini adalah orang berinisial DRT (alm), nama yang melegenda di Jogja.

JOXZIN adalah singkatan dari Joxo Zinthing.Tetapi konon nama Joxzin berawal dari kata Pojox Benzin,yaitu tongkrongan anak2 Kauman yang nongkrong di pojok alun-alun. Joxzin sering disingkat dengan JXZ. Secara teritori daerah selatan Jogja mulai malioboro ke selatan dikuasai oleh JXZ. Sebutan yang cukup popular bagi JXZ adalah “cah 14” (yang sebenarnya berawal dari huruf JXZ yang mirip dengan angka 7X2) Pentolan-pentolan JXZ berasal dari Kauman dan Kota Gede.Beberapa nama yang melegenda adalah SRGT, CA, H dan banyak yang lain.

*Latar belakang social dan agama
-QZRUH sering diidentikkan dengan kaum berada,kaum berpunya,walaupun tidak semuanya benar.QZR diidentikkan dengan kaum mapan.Salah satu tongkrongan mereka yang elit adalah di diskotek CH (Crazy Horse).CH sekarang menjadi JJ(Jogja Jogja).Jalan Solo juga sempat menjadi kekuasaan QZR Sementara walaupun anggota QZR yang muslim tetaplah mendominasi tetapi anak2 non muslim cenderung memihak atau bergabung dengan QZR.Mungkin karena kebetulan warga nasrani memang lebih banyak yang tinggal di daerah utara. Selain itu juga karena pergaulan..Tidak mutlak yang nasrani bergabung dengan QZR,karena banyak anggota JXZ beragama nasrani.

-JOXZIN adalah kebalikan dari QZR.Kebanyakan anak2 JXZ adalah kaum menengah ke bawah walaupun banyak juga yang berada. Basis utama JXZ adalah para santri,mengingat daerah selatan memang terdapat banyak pesantren. Dengan latar belakang seperti itulah maka anak2 JXZ dikenal nekat dan kadang tanpa perhitungan.Tongkrongan mereka adalah di Kota Gede dan Kauman.

*Identitas
-Warna kebanggaan QZR adalah putih atau kadang merah. Jika motornya beratribut putih dapat dipastikan itu adalah motor QZR

Warna ijo pupus identik dengan JXZ.Jika ada konvoi motor berwarna ijo pupus,minggirlah daripada kena sangkur,bung!!!
* Afiliasi Politik
- QZR sering diidentikkan dengan pendukung PDI atau Golkar.Beberapa pentolan QZR memang menjadi anggota satgas partai tersebut. Bahkan pentolan-pentolan salah satu ormas Golkar,PP (Pemuda Pancasila) kabarnya adalah pentolan-pentolan QZR juga,tetapi untuk kebenarannya saya tidak tahu. Tetapi memang untuk partai PDI,satgasnya rata-rata adalah pentolan QZR.
- JXZ tentunya identik dengan partai hijau alias PPP. Kantung massa Joxzin adalah di Kauman,Kota Gede,dan Karangkajen yang mayoritas adalah kantung utama pendukung PPP. Satgas PPP adalah pentolan-pentolan JXZ.Tetapi sebagian anggota JXZ ada yang masuk ke PDI.Jarang sekali JXZ yang aktif di Golkar.

*Modus Operandi
- Konvoi
Bentrokan atau perkelahian QZR vs JXZ sering terjadi secara frontal. Biasanya mereka
memanfaatkan momen tertentu seperti tahun baru,takbiran,dsb. Dengan berkonvoi dan
tentunya siap senjata tajam mereka sering bertemu dan pastinya akan terjadi perang.
Yang sering terjadi adalah konvoi JXZ sering memasuki wilayah kekuasaan QZR.
Biasanya jalan Solo adalah sasaran serangan konvoi JXZ .Setelah berkonvoi di selatan
biasanya mereka melewati jalan Solo untuk memulai keributan.
Jarang terjadi QZR yang menyerang wilayah kekuasaan JXZ.

- Ninja
Cara ini sangat popular di kalangan gang. Sebutan ninja adalah kata lain dari menyerang musuh secara diam diam dan mendadak alias secara tiba-tiba tanpa musuh tahu. Dengan kata lain mereka membacok musuhnya dari belakang. Aku punya beberapa kenalan dari JXZ yang terkenal sebagai “Dokter Bedah JXZ” karena seringnya mereka melukai orang dengan bacokan pedang.
Modusnya adalah mereka menggunakan motor mengintai musuh dan membacok dari belakang. Aku pernah mendengar secara langsung dari mulut “Dokter Bedah” itu bahwa latihan mereka adalah membacok orang yang “pecicilan” di jalan,walaupun korban itu tidak bersalah.Latihan itu adalah ujian untuk memberanikan diri dan membuktikan diri sebagai “Dokter Bedah”

- Grafitti
Ini adalah cara paling dasar untuk menunjukkan eksistensi.Menulis grafitti nama gang mereka di tembok dengan cat atau pylox.Mereka konvoi dan menulis nama gang dengan huruf besar serta nama sendiri atau inisialnya di bawahnya atau sampingnya ,misalnya QZR Cebonx, JXZ kuntet, dll. Atau ketika konvoi kebetulan menemukan tulisan geng musuhnya maka mereka mencoretnya atau diberi tanda silang dengan pylox dan diganti dengan nama gengnya sendiri serta namanya.
Warna pyloxnya tetap hijau untuk JXZ, dan putih atau merah untuk QZR.

*Serba Serbi
- QZR sering meneriakkan slogan : 1 liter bensin 10 kepala Joxzin, Sekali tebas mati cah 14

- JXZ sering meneriakkan slogan : sekali kayuh 10 kepala Qzruh

- Kecamatan Wedi,Klaten pernah diobrak abrik oleh puluhan atau ratusan pemuda bermotor yang ditengarai adalah anggota QZR Prambanan.Gara-garanya ketika anggota QZR ngapel diganggu pemuda setempat.
- Di Muntilan juga seperti itu kejadiannya.

- Pernah terjadi keributan di diskotik CH yang mengakibatkan ditembaknya seorang pemuda yang ternyata anggota WARKOP (Warung Kopi/Warung Koboi)

- Underbouw QZR adalah geng sepeda ZARAF(ZRF)
- Underbouw JXZ sebelum HUMORIEZT(HRZ) nongol adalah geng sepeda KEPROEX (KPX)
- SMA yang sebagian besar basis massa QZR adalah BOSA(Bopkri I),BODA Bopkri (II) SMA 6,SMA 9

- SMA yang sebagian besar basis massa JXZ adalah MUHI (Muhammadyah I) , MUHA,dll
- Kesamaan QZR dan JXZ adalah rata-rata mereka anti etnis China hehe..

mungkin ada yang mau nambahin…tulisan diatas mungkin tidak lengkap dan tidak valid,karena hanya berdasar ingatan dan isu2 pada masa itu.

Cebonx @ mampang, 19 mei 2009

About these ads

364 Komentar

  1. LTX said,

    KAMI QZRUH FUCK HUMORIEZT+JOXZIN

    • QZRUH HINEMAKO said,

      . BGUS….
      .

    • peyoxz said,

      QZRUH WELL boz.
      hancurkan jxz+hrz

      • Z'BOZE CAH JOXZIN said,

        PY TO BOZ !!
        KOK MLAH NGUNEKKE JXZ N JALUK DI BACOK PO PIYE…..?

      • ChooelikNF said,

        Jeneng parapanmu podo ro aku, parapanku mbiyen Pheyox

      • LUTVI said,

        HGRZUUU + JOXIN JOK MESIN

    • kuntet said,

      critanya bgzt bgt

    • BEE_YOU said,

      FUCK FOR QZR…
      TEMPE

      By_jxz 4ever

      • QZRUHOLIC 007 said,

        joxzin is death
        senjatane ming munthu

      • JOHAN+RUDEX said,

        hunorizt,joxzin,exodus.AZU TENAN WANI MENG NYANGKEM NENG MBURI.FUCK AE DAP.BY; CAH QZRUH REWEL+ BT KAMI AKAN TETP JAGA Nama baik QZRUH WELL JOGJA q zbz+rudex ZBZ+RDX {cah cangkringan}

      • netto JXZ km12 said,

        JOXZIN THE KING OF GANKTERS D.I.J
        anti zionis qzr sakklawazze…..

    • HUMORIEZT aLL 3Mo said,

      ASU KI REP TAUWARA PYE SUUUUUUUUU

      • QZRUH EMPEROR said,

        Budal tok wes,,,,,, gae ngilangi ndasmu wae gampang….

    • krisna said,

      rawe rawe rantas qzruh malang2 soriae nek ketebas

    • XUNCUNX HRZ MEDIZA said,

      QZRUH BERANINYA CUMA LAPOR KEMARIN
      DIBANTAI HABIZ-HABIZAN HRZ &MXD BERSATU NANTI MALAM BANTAI LAGI DI PAINGAN

    • g-onk said,

      bajingan qzr banci bgt ente

      • jokun said,

        bajingan genten go JXZ & hrz

    • ghandoel qzruh brigezt said,

      KAMI ZIAP BANTAI HUMORIEZT JOXZIN ANJING….SALAM BRIGEZT 011 KLATEN…
      COMMANDO BRIGEZT 011 (BRIGADE ZIAP TEMPOER)
      raden maz ghandoel ziap beradu…

      CB 011 ZIAP BERTEMPUR

    • PANJI said,

      AKU HUMORIZT Q-RUZH ANJING

      • MARIEM said,

        SIPPPPP,
        TAK DUKUNG

  2. nifta goThIc , , , said,

    QZR WELLL . . .

    MeNuRuT q crItAnYa mEnArik bGt ….

    QZR ada di BojOneGoRo jg iAw ???

  3. errol said,

    jxz asu

    • toloi said,

      qzr ada di garut juga lhooo

    • QZRUHOLIC OO7 BENDHOT ZKG said,

      joxzin is death

    • bosedo said,

      MEMANG MREKA ASU TPI MREKA MIRIP TONG SMPAH YG
      BANYAK LALAT HAHAHAHAH MEREKA MEMANG
      ANJIX QM SIAP BANTAI HUMORIZT DAN JOXZIN
      KATAKAN WELL UNTK QZR
      KATAKAN ANJIX BUAT HRZ DAN JXZ

  4. Maldini said,

    biasanya pendatang atau pelajar yang tinggal di Jogja dan pernah bergabung ataupun simpatisan QZR atau JXZ ketika pulang ke kotanya membawa atribut QZR atau JXZ ke kotanya,minimal dengan cerita dahsyat atau coret coret di dinding dengan pylox.
    makanya ketika ke kota2 di sekitar jogja juga banyak sekali tulisan QZR atau JXZ di dinding2 kota…

  5. jxz said,

    qzr gak pantas dikatakan geng, brani ribut lapor polisi klu gak melarikan diri trus jika ketemu ma anak2 JXZ takut kehilangan telinga sebelah, atau jari2 nya hahahaha…….

    • Jogjalor said,

      JXZ ki asuw,bajigan,jembot,gawok,kontol sansoyo Hrz Isane ming Cangkeman tok Ndene nek wani tawor kene …. .

    • HRZ aLL 3mo said,

      Tidk usah lebih baik kTA banTAI AJA QZR

    • NURI said,

      Crewet cangkemu ron tau dijejeli baceman spatu ye

    • jokun said,

      cocotanmu olo men ee su,

  6. lugtyastyono60 said,

    Weleh2 muridku iki bolane elok tenan je karyane bareng tak baca ternyata mengesankan
    Sukses ntuk Maz Hanta

  7. moxondo said,

    qzruh ki meng asu glot waeayo ro aku. moxondone sleman utara

    • QZRUHOLIC OO7 BENDHOT ZKG said,

      nex nyangkem raneng buri suu..
      gelot cocote…..
      dijak tawur neng areamu we kowe rateko,
      eo meng asuuuuuuuu,..

      • qzruhwell` said,

        moxondo ro qzruh ijeh sedulur . . . ra semang podo muni nyuk!!!

      • Cupliz Clalu Setya said,

        wani nekaT tekan akhirat

  8. JOXZIN GPK said,

    BETUL!!!!!!!

  9. JOXZIN GPK said,

    JOXZIN GPK MEMBELA DEMI RASA HORMAT

    • QZRUH said,

      REMAJA ZARAF ANTI HUMORIEZT
      jOXZIN DITANTANG RATEKO BOZOK BAKIN MALU GENG JOGJA NEK OMONG SOK TOR RA SEMBODO JOXZIN WES ALM. PEKOK KOYO INTEL CEMPE,
      HUMORIEZT TUNGGALANE
      QZRUH:
      HRZ ASU
      JXZ TEMI
      RNCK TAI
      SIPH…SIPH…SIPH….
      JOXZIN IS DEATH

    • QZRUHOLIC OO7 BENDHOT ZKG said,

      jxz gpk jenenge koyo merek balsem

      • pungki said,

        badut sah crewet…

  10. HAMKA NIRBAYA said,

    JOXZIN JOGJA SELATAN +BANTUL BERSATU DEMI RASA HORMAT

  11. JOXZIN said,

    JOXZIN+HUMORIEZT ANTI QZR
    KILL TO WIN

    • sighe plester madukizmo said,

      …..tak tambahi bung…
      ..plester sese , 351 , sars , raja sondleng , sese madukizmo , love dead..
      pokok’e kabeh.. anti qzr,, qzr go to hell.. bangsat,,,

  12. JOXZIN said,

    JOXZIN+HUMORIEZT ANTI QZR
    KILL TO WIN!!!!!!!!!!!

  13. Penyo said,

    …Mana Djogdja berhati nyaman…?
    Sakjane podo rebutan opo tho konco2 Qzr karo Jxz…?
    …Djogdja milik kita ,monggo sesarengan guyub…..

  14. QZR 006 said,

    Adik2ku genk Q-ZROEH,,,,,,aku adalah bekas anggota genk ini ditahun 82s/d90 sungguh membahagiakan ada penerus2 genk ini,,,,,,manfaatkan waktu kalian dg baik cermati pergaulan kalian,,,apapun jangan sampai kelewat batas,,,aku tahu kalian adik2ku tidak pernah takut mati apalagi luka2 itu hiasan tubuh yg menyenangkan,,,,,,,,,akan tetapi jauhilah narkoba yg hanya akan melengahkan kalian,,,,tidakkah kalian ingat nino yg meninggal krn o/d iwan juga meninggal krn kurang mawas diri krn narkoba,,,,,,tidak bisa aku sebutkan satu2 nyawa yg melayang,,,,,
    Di usia yg semakin merambat tahukah kalian bhw kakak2 kalian berubah menjadi profesional,,,?? Ada yg hidup sukses menjadi koordinator debt kolektor,,chief sekuity,abri,,,bahkan yg main didunia hitampun aku rasa banyak satu hal yg dapat dipetik dari pergaulan itu adalah rasa setia kawan yg tinggi,taktik dan penggemblengan mental yg berani jadi ingatlah jgn kelewat batas,,,disaat usiaku spt skrg ini tidak ada musuh yg abadi aku bahkan bekerja sama dg seorang mantan jxz musuhku dulu,,,,,utk satu tujuan usaha yg saling menguntungkan begitu keluar dari yogya,,,hanya nama yogya yg kita usung yogya never ending rgds

    inisialku QZR 006

    • JOKER said,

      QZR KI TEMI ……MENDING NGEMUT WAE MBANGANE LAPOR POLISI….. WANINE MUNG OREK2 NENG RA TAU WANI…. BWAT WANITA DI JOGJA JGN PERNAH KNAL YG NAMANYA QZRUH…….

      HANYA SATU GENG LEGENDARIS DI JOGJA HANYA “JOXZIN”

      BY:JOKER

      • nia said,

        humoriezt blh gak ceriezt well……………….

      • bendot QZRUHOLIC007 said,

        mooetd’
        nek nyangkem ra neng buri su
        joxzin mung lakangan silet

      • QZRUHOLIC 007 BENDHOT said,

        asuu bajingan,,,
        joxzin nyentrixxx cupu-cupu

      • wwwto said,

        neg aep gabung nang qzr kpiye?

    • g-onk said,

      cah jirih wae dadak nulis nek wani goleki ak ,,,,go to jxz…..qzr banci…by g-onk jogja-klaten…….merdeka jxz…..qzr kontol mambu+bosok

    • Darwis ( Modar yaa Uwis ) said,

      Benar…kata kakak QZR 006… Dengan bergaul dlm dunia geng membuat mental dan nyali kalian semakin berani. Contoh kakak kalian para alumnus geng zaman dahulu… Hampir tiap malam minggu kakak mencari sasaran bacokan. Jika malam minggu tanpa membacok orang, tangan ini gatal rasanya…. Berani membacok adalah menu wajib untuk uji mental. Jika tidak ketemu sasaran bacokan.. Jangan ragu-ragu membacok polisi. Biasanya polisi jika malam minggu selalu berdiri di jalan2 untuk mengatur lalu lintas. Jika kalian lewat jangan ragu-ragu, sambar saja lehernya dengan cluritmu….

  15. QZRUH HINEMAKO said,

    JOXZINNNNN EMANG NMR 1 …………. QZRUH TU ARTI NYA QAMI ZUJUD RAME” UNTUK HUMORIEZT………………QZR ASU

    • cah crz said,

      pancen qzruh azu

    • johan said,

      joxzin hrz ki azu bjngn mxd nek ra reti rasah mbacot su sengel ro qwae zo q adi ch

    • PANITIA KIAMAT said,

      JARE SOPO NOMER STU NOMER STU DIBELAKANG SENDIRI DIANTARA 463 GENG LAGI PERCAYA JOX RASAH SOMBONG SEX JOX AKU BKAN PENDUKUNG QZRUH TAPI AKU SALUT MA GENG INI
      JOXZIN DITANTANG GAK … DATENG WE CREWET ……..
      crz, mxd, hrz FUCK YOU TAPI AQ MASIH PUNYA RASA KASIHAN MA KALIAN KARENA SETIAP AKU KENCIN DITMPAT UMUM MU KUBAYAR BUAT BAYAR AIR……………………..
      JOXZIN IS DEATH MXD HRZ ENTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHKJ…….
      DAN MU NGAKU2 qzruh YANG TERTULIS JOX MU KAN KUKIRIMI EEK KEBO 200 PON BUAT MAKAN

  16. NethO JoxzIn PasToEr said,

    JoXzin polepeL KinG oP JogJa…
    MrIe qTa bRstU TuX kMbLIXaNNN KjYaan xG PrNahh qT MlikI>>>>
    PuCx LoVe…..

  17. NethO JoxzIn PasToEr said,

    Mri4e qTa bStu TuX KmBliKan kJayaNn xG dLu Pnah qta mlikiE….
    New JoXzIN “we ReBoRn For KiLedd Asune QZRUH”…
    Pucx LOVe…

    • pecinta QZR said,

      brt ski JXZ r enek op”ne dong, wg le ngmg untuk kembalikan kjayaan yang pernah kta mliki, kn berati JXZ wes r ono ambune y

  18. Update info said,

    Info : 3 org usia 20an thn pake kaos item tulisane QZRUH di daerah sgm KLATEN kmrn di temukan tak berdaya,koyone bar diantemi babak belur karo oknum ra dikenal,sadis tnan raine rupo getih tok,kulite do suek2 koyo disileti,motore dikepruk2,mengerikan geng2 skrg ini,podo ngati2 wae cah ojo do melu2 geng2n terutama QZR jare akeh musuhe…

    • PANITIA KIAMAT said,

      AKEH MUSUH KARENA DIA BERANI GK KAYA JOXZIN NYONTONG TOK

      • Selatan Terhormat said,

        Qzruh asu,bajingan….

        QZR Panitia kiamat bajingan isine meng banci kabeh,…..
        ASU…..

      • netto JXZ km 12 vonis matti qzr said,

        MEMBELA DEMI RASA HORMAT..
        .sng COTONGAN ki wujud muu suuu…
        .WANI NE LAPOR POLISI gr MBANCI….

  19. JoXZin_SeTiA_MgN_099 said,

    JOXZIN………New J O X Z I N _ SeTiA [ SErdadu TImur rayA ]…..!!!!
    JOXZIN selalu dalam hati….Qzruh selalu dialas kaki…!!!!
    JOXZIN SeTiA 099…!!!

  20. MgN_JoXZin_SeTiA_099 said,

    QZRUH 666 Sanggrahan – kemudo isine cah bayi bayi koyo tai…qzruh bajingan asu…!!!!

    • wedoez said,

      Cocot’e..Sopongomong sangrahan cilik”..mataMu sowex..ra trmimo po pye??aq wong jogonalan..bocah’e sopo ko’e?

    • xombor said,

      sg bajingan yo gur humoriezt

  21. edwin said,

    humoriezt tahu dan joxzin joko sinthing berkata
    qzruh asu takut tawuran berani majukan polisi,
    salah kali,sekarang dengan logika aja tanya pada diri
    genk musuh alias HRZ DAN JXZ kalian itu apa tdk
    ada apa2nya,cnth nya bagi yg dulu2 srng twrn di
    lokasi2 tertentu,aku sebagai anak gnk QZRUH well
    mengaku setia dan ingin menghancurkan HRZ DAN JOXZIN
    Daerah dekat wilayah aku,siapa yang tdk terima hub QZR trdkt
    QQQZZZRRRUUUHHH BAJINGAN TERHORMAT HIDUP ATAU MATI
    KAMU HRZ DAN JOXZIN mental tempe dan tahu aja bangga
    PPPRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKK
    AAAASSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

  22. edwin said,

    cerizt ki opo

    cewek rewo2 sondleng tempiXe loeR

    by:KOBER CAH SMK PENERBANGAN

    • cah crz said,

      la apa artek no dewe zu

    • PANITIA KIAMAT said,

      AKU SETUJU MA KAMU QZRUH PANITIA KIAMAT BERSAMA HAZIN DAN REZARTIEZT
      HANCURKAN JOXZIN DAN ANTI HUMORIEZT

    • wedoez said,

      CERIEZT(CEwex RaI kEZeT)

  23. edwin said,

    bagi yang tidak trma tolong hub kober dan buat anak bogem yang namna na eca tenx semu na kmu gak trma tak kawini ok……….. susu mu gedhe gawok mu loer rasane pait mgak mu ayu tapi gawok e enek yowww……. salam wat kk kmau i love you tu kober

    pnb qzruh anti hrz 100 % no

  24. qzruh rzl said,

    humoriezt asu bajingan qzruh plg terhormat d dunia ini humoriezt artinya humornya anak asu by:cah qzruh bt

    • nia said,

      q :qami z :zujud r :rame2 u :untuk h :humoriezt qzruh azu hrz well………………………………………………..

  25. tri kunto said,

    qzruh adalah geng yang sgt terhebat di dunia ini qzruh qzruh qzruh well……………………….well……………………..well FUCK SKJ ARTINYA SUSU KONTOL JARAN II LOVE QZRUH I DON’T LIKE SKJ BY:QZRUH ANTI HRZ

  26. ga perlu tahu sapa gw said,

    kami adalah anak qzruh
    tapi kami suka damai
    bila ad sesuatu yang mencoreng nama baik QZRUH
    pasti kan kami bantai
    karna kami adalah QZRUH SADIBA

    I HATE JOXZIN\

    DASAR JOKO PEKOK

    FUC FUCK FUCK

  27. noe said,

    QZRUH………..QZRUH………..QZRUH.WELL……..
    Q-ta
    Zuka
    Ruzuh
    Untuk
    Hiburan

  28. gank motor bandung said,

    kita semua bersaudara jng karena sedikit perbedaan kita saling ribut, gak da untungnya…tolong dipikir baik2 damai itu indah jangan nodai kota jogjakarta kota yg melahirkan para pemimpin bangsa….biarkan hanya bandung yg berdarah..jogjakarta tercinta jng sampai berdarah lagi…

  29. YGI said,

    fuck untuk JXZ,MXD.HRZ
    Harap kalau ad anak humoris/joxzin/mokondo kalu ktemu gw,bakalan gw bacok
    ga nipu\
    yang ga trima temuin gw

    hidup PDI
    hidup QZRUH
    hidup GRS
    hidup NEO_ZARAF

  30. BM said,

    FUCK SOTONG
    SOTONG ASUUUUUUUUUUU

    CAH JOXZIN PANCEN ASUUUUUUUUUUUUUU
    RA TRIMO HUBUNGI YOGI

  31. pcl said,

    ceritane apik tnan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    luweh apek damai wae !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  32. AzIz...........qzr BT said,

    QZR……QZR…….QZR.
    WEL……LEWEL………….LEWEL
    Fuck untuk HRZ
    Wel untuk QZR
    hrz ki bosok,hrz ki asu. wanine yangkem wani rena tak tandangi………………..??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    • nia said,

      wo pacare doni opo kw wanine nyelok yank nek tlpn .nek wani tmbxxxxx.

      ASU

      HUMORIEZT

      • nia said,

        asui sopo kowe doni ki sapa neh kowe ahmat jakAL tw…………………………………………………………………………………………………………………………….
        asu bajingan I LOVE U KUNTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!085727375266WEH TLFN Q YW

  33. QZRUH said,

    Q-ta
    Zuka
    Ruzuh
    Untuk
    Hiburan
    lge sdh
    malaiakat korban cinta

  34. lge sdh said,

    malaikt korbn cinta
    ni lh genx malikt ke 26

  35. nia said,

    lagi sedih

  36. IPIN said,

    QZRUH
    ..

    ………………………………………………………………WELL…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    HRZ AVASUVU……………………………………………………………………………………………….

  37. nia said,

    DIAH LOVE JERRY

  38. thii - ttha said,

    HRZ ent JXZ bajingan
    k0ntoL kirik
    FUCK HUM0RIEZT
    FUCK CHERIEZT
    FUCK J0XZIN

    Q-ZRUH
    WWEELL,WWEELL,WWEELL

    HUM0RIEZT ASU
    J0XZIN BAJINGAN
    CHERIEZT GAW0K

    MLD
    -thii
    -tha

  39. QZR MLD AND EMPEROR said,

    joxzin, hrz azu………………
    kami QZR BERSATU
    -mld
    - bajingan terhomat
    -enperor
    -senyum berdarah
    -zaraf
    -rewel
    menantang mu besar besaran kumpullkan komunitasmu
    rabu 24 mei besok di jalanan kantor pos
    kami akan slalu nyekarin u hrz n jxz
    sepatah kata JxZ N hRZ AAAAASSSSSUUUU……………………………..

  40. QZR MLD AND EMPEROR said,

    SING RANGERTI RASAH NYANGKEM SSSUUUU………
    JXZ ASUUUUUUUUUUU
    hRZ GAWOKKKK…………..

    RASAH NGELEK-NGELEEEKI QZR

  41. QZR MLD AND EMPEROR said,

    joxzin, hrz azu………………
    kami QZR BERSATU
    -mld
    - bajingan terhomat
    -emperor
    -senyum berdarah
    -zaraf
    -rewel
    menantang mu besar besaran kumpullkan komunitasmu
    rabu 24 mei besok di jalanan kantor pos
    sepatah kata JxZ N hRZ AAAAASSSSSUUUU……………………………..

    • kapten JANOXO said,

      QZRUH AZU……..!!!!! DIBANTAI ZAJA
      Qzruh gor GEDE CANGKEM THOK ,cawet teles mambu tai azu
      di bantai zaja!!!!!! ,,TAMBAL BAN
      HIDUP HUMORIEZT JANOXO
      QZRUH ZUJUD RAME2 UNTUK HRZ,,,, QZRUH……… AZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • dewa jashinz dukung HRZ said,

      emang gue pikirin kalo QZRUH
      -mld
      - bajingan terhomat
      -emperor
      -senyum berdarah
      -zaraf
      -rewl

      tapi HRZ yg slalu di depan ga takut mati …………………………………! ga kayak QZR cuman banci wek telek bebek yg masih hangat hahahahah QZR banchi alias benconx

  42. KOZAX said,

    HRZ N JXN KIE GER CANGKEMAN TOX NYTANE D DROP NENG KANDANGE RAWANI METU HRZ E5NG AZZZZZZZZZZUUUUUUU JXZ TAAAAAAIIIIIIIII BENCONGNGNGNGNG

    • dewa jashinz dukung HRZ said,

      Wah asline sek banci ki sopo asui rasah ngenyex tho anjinx anjuok n danjuok ngejak tawur ye……………………….? rewo ga kopen asu you

  43. T-XEEX said,

    twor ae yo cahh…………………………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nex wani sah nglimpe.!!!!!!!!
    othe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  44. PRAPTO said,

    JOXZIN QZRUH HRZ GATHEL KABEH! NEK WANI KABEH NGROYOK AKU!

    PRAPTO SEKIP!

  45. bRI9AdE jOXZiN said,

    . .- Ganda ( PLESTER 351)
    - Soronk (MOXONDO)
    - Bowo (CHEX-ZHUT)
    - Si Lhex (BAJAQ)
    - Almarhum.Xerox (MIZAXO)
    - dan laen-laen..yg anti QZR

    .QZRUH JEMBUT MAWUT . .KONTOL KOBONK. GAWUK LOWER. SEMPAK TELES. QZRUH WONGE PANUNEN KABEH . .BANCI SARKEM . . .
    JOXZIN DAN KAWAN2 . . .SELALU DIHATI . . . .

    . Q ZRUH . .DIBANTAI SAJA . . . .(SKALI KAYUH, PECAH 20 KEPALA QZRUH)

  46. JANOXO said,

    QZRUHHHHHHHH ASU TAMBAL BAN!!,,,, HIDUP HUMORIEZT ANTI QZRUH MATI SAJA!

    BY= CAH JANOXO

    • PANITIA KIAMAT said,

      HRZZZZZZ BAGUZ YEN DIDELOK SEKO MONAS

      • netto JXZ km 12 vonis matti qzr said,

        timbang qhe zett err…
        sko hkong suuu

  47. sesa indryani said,

    asu…QZRUH PLG KEREN JO NGC SU…MXD CXZ HRZ ASU BAJINGAN HDP QZR BAJINGAN TERHORMAT………… FUCK HRZ

    • HERIHERMANTO said,

      ASUKI BAJINGAN …………KALUC BRANI CTU LAWAN CTU SU .QZR WANINE NGEJAK BOLO CILIK CIUT

  48. HERIHERMANTO said,

    kami dr HUMORIEZT aLL yg telah bangkit. siap untuk menbantai qzr………..!!!!!!!!!!
    3mo
    mari kita sama2 untuk menbatai QZR ampe mati oke!!!!!!!!!!!!!!!

  49. SUNDEL said,

    NEK DITANTANG KI RASAH BACOT , HRZ N JXZ BANDEM UPIL WE NANGIS
    JOXZIN WIS RA JOKO SINTING TUR RODO PEKOK …..

    HRZ ASUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    JXZ TAINE ASUUUUUUNE SEKA HRZZZZZZZZZZZZ

    BY:SENYUM BERDARAH_QZR

  50. SUNDEL said,

    HUMORIEZT BERSATU ALIAS PASUKAN TAI

  51. joxzin 057 said,

    QZRUH ISINE CAH BAYI2 FI GETAK WE NANGIS

  52. joxzin 86 said,

    HALLO QZRUH ASU,TAWUR YUK
    TAPI KM JGAN TKUT N LARI YA?

    • humoriezt said,

      Qzruh emang anjok n asoe bajingan

    • JEKER said,

      JXZ + HRZ ASUUUUUUUUUUUUUUUUU TAK PNTS HDUP

    • bosedo said,

      gx usah nyang kem loe
      loe tu dan rombongan loe
      tu cma banci yg di kejar
      polisi krena kalian mangkal
      hahahahahahahahahahah
      banci loe jxz asuu untux hrzz kawen wae neng omah
      rx sah tawuran ngang go sayax wae
      mangkal neng prapatan

  53. NETO new generation JOXZIN II said,

    ayoooo……………………..
    qt kbalikan KEJAYAAN JOXZIN ,pateni wae QZR asu…..
    by netto JOXZIN II 2009/2010 SKASIX

  54. fizi said,

    Qzruh amang anjok

  55. humoriezt said,

    QZRUH banci braninya di kandang………………………..hah beda sama HUMORIEZT yg slalu menghadapi musuh dimana saja………? so Humoriezt paling hebat

    • dewa jashinz dukung HRZ said,

      qzruh bajingan

      • QZRUH BERDUKA CITA said,

        KAMI ANAK QZRUH / KERABAT QZRUH SEMUA TURUT BERDUKA CITA ATAS KEPERGIAN ANAK PLAOSAN YAITU IRVAN BEBERAPA MENIT YANG LALU SETELAH KECELAKAAN DENGAN INI KITA DO”A KAN SEMOGA IRVAN DITERIMA DI SISI ALLOH KAMI BERJANJI AKAN KIBARKAN BENDERA QZRUH DAN KITA HARUS BANTAI HRZ JXZ BUTO IJO CERIEZ GANK ITU HARUS MATI SELAMANYA ……………………………….?

    • ujiel saklawase HRZ said,

      QZRUH KONTOL

  56. dewa jashinz dukung HRZ said,

    0(@ “@)0 dan ini muka asli QZRUH
    .. “(…)”

    hahahaha…. emang QZRUH monyet tak tau malu hoe sana anak QZRUH pulang bareng2 pake rok aja hahahahaha banci loe anak QZRUH.

    by:anak Romker
    HUMORIEZT

  57. 47XX cAh CC said,

    HUMORIEZT n JOXZIN lonthe kabeh kmalan cocot, wong2ane janrambejj ujute kyow puchon (puCuAn kOntHoel) lAmbE singgaten, ggden gAwOx lan pEli…….
    by:
    aNax-aNax CC cOwmunity
    Bg kAmi QZRUH rAja’nA

    • CXZ etx said,

      Qizroh asuuuu Chex-Zhut tetap jaya di jogja selatan

  58. APPLEblood said,

    utk JANCOKZIN N QIMPETZRUH….
    KALIAN EMANG PENGECUT JOGJA…
    YG CMA BRANI NAWUR DI KOTA SENDIRI……
    TUNGGU KEDATANGAN APPLE BLOOD..
    DISANA…….

    • pawiro said,

      Qami Zujud Rame Untuk Hrz
      qzruh azu bajingan
      wong qzruh ngejak tawur rawani karo wong HRZ ,QZRUHE MINGGAAT rawani

    • QZRUH said,

      siapa tuh apple blood?
      humoriezt dah menang
      qta nak QZR dag gak berani ma nak HUMORIEZT

  59. pawiro said,

    HUMORIEZT JANOXO+M3D!ZA wis mateni QZRUH
    QZRUH BAJINGAN TAI + TRAH XONTOL MATI WAE
    QZRUH RAJA XONTOL TUNGGALE MOXONDO
    HUMORIEZT JANOXO+MEDIZA MAJU HANCURKAN QZRUH
    QZRUH BAJINGAN TAI JEMBUT MAWUT

  60. findel said,

    REMAJA ZARAF ANTI HUMORIEZT

    JOXZIN MA HRZ GAK DZ GUNANYA……………………………………………………………….
    TEMI

  61. panitia kiamat cah jxz said,

    kutantang 24 m3i 10 sesuk jox
    kowe ngoneke aku asune padahal kowe teleke
    rasah sok mbagusi jox
    jxz asuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    hrz soyo meneh

  62. ajex said,

    cUkUp 1 kAta bg HUMORIZT kalian # anj!ng #

  63. WONG ANGON said,

    Kulo nuwun, sugeng sonten kagem sedaya mawon,,
    rekane searching ng google tentang jogja nyasar ng kene,,
    wes mesti iki blog gone cah enom,

    opo dho lali sejarahe nek biyen wong jogja podho dipateni karo wong Luar negri,,,Mbah-Mbahmu podho dijajah urip ngrekoso,, mangani genjer klambine karung gandum!!!

    Sultan Agung, Pangeran Diponegoro nek perang nglawan penjajah nganti korban nyowo,, perang nggo belani mbah2 mu sek nglairke kowe2!!
    Sultan HB9 sinau pinter nggowo jeneng JOGJA ketok BELANDA,,,kui kanggo koe kabeh! mbelani mbah2mu sing nglairke koe ben ra dijajah,,ra dipateni..

    saiki wes merdeko, penjajah wes minggat! malah saiki cah2 enome dadi koyo ngene! NEK WES ISO MBACOKI KANCANE WES DHO AMPUH PO????

    • Toni said,

      maklum mbah, isih nom ki semangate gedhe ning pikire sih cekak. ubaling kanepson isih ngluwihi uruping kabecikan. semboyane cedhak sasak lena sengget mungkin. mengko yen wis omah2 ngrasakke pait getire duwe anak bojo lagi krasa. Lha mbok dituturi ping sejinah yen durung kebentus kahanan isih wae kaya jago.
      kepara wong tuwa sing njungkir jempalik nyukupi butuhe wae disiliti saupamane. neng ngarep nggih pak nggih bu, neng mburi prek tai ngasu, wis lali yen isih didulang wong tuwane. yo mung muga wae ndang sadar yen sih ngathung, dadi ra sawiyah wiyah karo wong liya apamaneh wongtuwa.

      • Utama said,

        sae niki WONG ANGON kaliyan Toni..,

        like like

  64. singo said,

    sadarlah kalian dari sifat ashobiah yang tidak bermanfaat seperti ini……..

  65. HUMORIEZT JOGJA said,

    Qita
    Zujud
    Rame”
    Untuk
    HUMORIEZT

    • QZRUH CLEWO said,

      JXZ N’ HRZ NEK WANI KEROYOK EN Q TAK ENTENI NENG TAMAN CERAK ALUN 2 JAM 10;00 ORA WANINE MBANTAI ORG YG TDK BERSALAH . NEK WANI RASAH NYANGKEM Q ORA TRIMO ………? SESUK TANGGAL 24 JULI 2010 HRZ N’ JXZ ASU KABEH BAJINGAN KABEH LAN LONTE KABEK

      I LOVE QZRUH CLEWO

      • ninja said,

        ANGGER NGANGGO JENENG “CLEWO” KI MESTI MUNG CAH PRAMBANAN NGETAN IKI…

    • bosedo said,

      dingo opo SUJUT kro kw kwi klian cma rombongan
      sampah yg tx pantaz hidut didunia ini
      brani tawuran di alon_alon klaten
      hbis klian disana paling gx brani
      cma nyang kem doang klian tu
      gx ada bener nya
      klau nyangkem

  66. sugeng said,

    horas nak humoriezt
    humoriezt dag sampe medan,riau,bali,makasar,dan aceh

    untuk qzruh siap” aj buat mati

  67. KEMBAR said,

    FUCK QZR…………………

    GPK SADAM HUSSEN SIAP TEMPUR

    • bosedo said,

      jngan remehkan qm dlu klox brani
      hubungi q ni no hp q 085879810737
      qt siap bantai klian hrz n jxz asu buat klian berdua

  68. jko said,

    kami anak qzruh anti sama hrz asu dan jxz dan kami juga pendukung viking n” bonex

  69. jko/ zuprex/ zutox said,

    kami anak qzruh kalau berantem menjadi pahlawan perang n” kami bangga dgn predikat itu supaya qzruh ttp jaya zuto b”rkta hrz & joxzin sma2 asu bajingan lonte

    • j''ko said,

      kami anak qzr anti hrz n” jxz karena ialah anjing untuk itu hrz n” jxz hzrus dibasmi ”’; qzruh well ;” hrz n” jxz asu bajingan lonte gembel

      • qzr pku said,

        buat apa hrz n jxz karna tidak ada gunanya,
        katanya brutal death tapi………………………………………………………………………………

        QZRUHOLICCCCCCCCCCCCCCCCCC REWOREWO

  70. qzr pku said,

    JXZ MEMANG AZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU TAPI MUDAH UNTUK DITAKLUKAN

  71. sighe plester madukizmo said,

    …. qzr ki opo..??? .d bacuk’i cah plester we mlayu kbeh.. op kui le d jenengke geng gede…?? opo yo ra isen nyebot muni cah qzr… plester d hati , qzr guang kali… pokok’e plester anti qzr ampe kapanpun… fuck qzr….

  72. JOXZIN GANKSTER said,

    Q-zruh banci wanine mung dekem ”’metuo yen wani dUUUUUUUUUUZZ??

  73. qzr sabit said,

    eeeeeeeeee…………. itel2 hrz bjingan koe po neh paku lakang gur gwukl ayo tawur wani ra gur bosokan tuo we mcicel

  74. praest said,

    modaro cah HRZ bardipateni 1

  75. Raka said,

    Weleh-weleh malah geluut..
    Damai ja mas dab.. Koyo nyowo ki turah” wae meh arep paten”an..
    jogja cinta damai..

  76. SotHiLL said,

    Bener banget kui mas dab
    JOGJA CINTA DAMAI
    Ra ono gank-gankan
    Salaman lak yo luwih apikk..
    Kekekekekekeke

  77. JOGJA DAMAI GRUP said,

    Sadar to Le….
    Wes ngroso menangan po kok do gelut ki???
    Ngoco dab… ngoco…
    Aladene jaman biyen ono merdeka nek kowe2 ki koyo ngene,,,
    Intine mung siji

    PREK KABEH!!

  78. frog said,

    goblinx tetap berjaya
    ciap tawor
    bersatu hancurkkan RDB
    BY:GOBLINX
    KSK
    GRB_X
    BASOWER
    CXZ

  79. frog said,

    HANCURKAN RDB

    KAMI MENGLAH BUKAN KARNA KAMI KALAH
    JIKA KAMI MARAH JOGJA PENUH DARAH

    BERSATU HANCURKAN RDB

    BY: FROG GOBLINX

    • CXZ etx said,

      Anjing buat RDB kita anak CHEX-ZHUT tak pernah takut pada siapapun……CXZ merdeka

  80. DRONG said,

    GOBLINX
    GBX 89
    MARI BERSAMA HANCURKAN RDB

  81. DRONG said,

    FUCK RDB

    HANCURKAN RDB

  82. RRZ said,

    RRZ ki gank ngeri dab..
    WIngi bar ngalahke QZR ng ps,wkwkwkwk.

    RRZ

    Ra Urusan Zuuuuuuu!!!!!!!!

  83. serdadu said,

    qzruh asuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  84. humoriezt 86 said,

    ., Qzruh AZU …
    ., mecicili cah humoriezt bacok ndasmu ..
    ., humoriezt slalu dihati ,, fuck qzruh ,,

  85. NETO21 said,

    .assssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuu QZR….asuuuuuuuuuuuuuuuuuu…
    ,NYangkemm kbehhhhhhhhhhhhhhhhhhh………
    .JOXZIN IS BACKK….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  86. HANYA MANUSIA BIASA said,

    seperitnya batas antara kesetiakawanan dan sok gagah2an kok jadi tipis.
    Awal berdiri karena kesetiaan kalau tidak salah.
    bukan karena mau gagah2an.

    Mungkin untuk geng sekarang ini sudah beda, saya dulu di GEMAX, angkatan sebelum Joxzin..Qzruh sendiri belum ada malah
    kalau jaman dulu kok kayaknya tidak ada wayangan (banyak omongan saja) kayak gini.
    hajar ya hajar di tempat.
    bukan karena ada urusan hina2an.
    belum ada istilah tawuran malah,

    anak2 muda sekarang mungkin sudah maju, sudah pntar2.
    kalau Humorist, Joxzin, Qzruh, atau geng2 lain mau berkelahi..
    kami menyediakan tempat.
    asalkan atas nama genk masing, jangan asal kelompok2 kecil, takutnya cuma ngaku2 genk saja padahal dluar cuman ngomong aja…
    untuk senjata siapkan sendiri2.

    KAMI PUN MELAYANI JIKA SALAH SATU DARI GENK INI MENANTANG, KAMI SEDIAKAN TANTANGAN TERBUKA….
    TELEPON: (0274) 883 841 dengan Napoleon Bonaparte

    • Exs Komandan COMZEN said,

      Setuju pak…. Saya menyediakan betadine klo ada yg luka bacok, klo kain kafan bawa ndiri

    • Utama said,

      aku tak jadi penontonnya mas..,

      dan berdoa agar yg mati diterima [semoga saja diterima] disisi_Nya…

  87. jabon said,

    by jabon

    saya ngikut yang benar aja dech .. yang mana ya .??

  88. resa said,

    HUMORIEZT N JOXZIN NEVERDEAD
    TX PERNAH MTI

  89. resa si doel said,

    qmi tdk akn mati cm klu dg Q ZRUH
    ,,,,HIDUP MATI QMI HANYA UNTUK HUMORIEZT N JOXZIN

  90. plentong said,

    hidup untuk joxzin

  91. plentong said,

    salam buat anak2 RDB………………..,,,terutama anak ponggalan n anak depan UAD………………….,,,,,,,aprex,,rembol,,deden,,bobo,,bocel,,,,jambol,,polo,,kenter,,gepeng.dll
    RDB jakarta tetap hidup meskipun banyak musuh tetap merdeka………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  92. deyana said,

    hmmmmmmmmmmmmm
    kibarkan bendera emo tuk para joxzin hhahahaha

  93. ANUNG CAH MAZTER said,

    QZRUH ITU ANJINK JOXZIN BERZATULAH

  94. fitri said,

    ,well bozt

  95. JOXZIN said,

    QZR KUI JANCOK INDONESIA WANI NE MEN MBACOTAN TOK KOYO ASU KENTU

  96. HRZ said,

    BETUL SEMUA ITU ……!!!! QZRUH PATUT DIBUNUH SAJA

  97. widy,dr said,

    JOXIN – QZRUH mending gabung trus perang lawan malaysia..

  98. zulexdcahqzruh said,

    bagus kwi hrz paling elek karo paling asu bajinga

  99. JOXZIN DI HATIKU said,

    JOXZIN + HRZ BERSATU TAK BISA DIKALAHKAN

    • REBEL_QZR said,

      Iyoooooooooooooooo..!!!!!!!!!
      sip….!!!!!
      ako sneng neg d gabung….!
      dadi raono seg ngalahke……..!

  100. wedoez clax yg pegang bandit 340 said,

    paingan tetep pnya qzruh..syapa gentone hrz paingan..kncoQu cah paingan gento”ne kabeh.kmrn aq bar nongkrong di sma 1 depok..gk usah banyak cangkem..tak tunggu minggu di jogonalan.tgl 10..liat aja minggu pagi manis renggo tak ruzak..

  101. jankov said,

    CAH CAH SAIKI DO TURAH NYOWO JE,,,
    WIS DO JELEH MANGAN SEGO KOYONE

  102. suwung said,

    Bagian dari masa lalu yang tak terlupakan, menjadi sejarah bagi diri pribadi dan kelompoknya. Perkumpulan anak muda/genk memang sudah jadi lazim dalam masyarakat. Hanya saja terllihat ada perbedaan dengan kelompok2 masa lalu dimana saat lalu adalah wadah bagi perkembangan kepribadian yang positif. Mengolah rasa, olah batin, dan tentu saja ulah kanuragan. Tetapi kanuragan disini bukan untuk bersombong diri, hanya sebagai pertahanan diri jika betul betul terdesak. Model pertarunganpun bukan perkelompok apalagi brutal. One by one, yang bermasalah jika tidak bisa diselesaikan dengan jabat tangan dipertarungkan hingga salah satu diantara mereka merasa kalah. Semboyan ngalah ora ateges kalah juga masih diperhitungkan, sebab akan lebih bangga jika menang tanpa ngasorake (menang tanpa harus bertarung/menundukkan). Olah pikir dalam berdiplomasi dikedepankan.
    Jika sekarang pola genk/kelompok berbeda dengan masa lalu tentu saja ada banyak faktor yang mempengaruhi. Perkembangan jaman, kebebasan bertindak, peredaran barang haram(minuman keras, narkoba,dll) sangat berpengaruh dalam hal ini. Satu hal lagi yang mungkin mendasar adalah bahwa pengawasan orangtua terhadap perkembangan anak sangatlah berkurang.
    Salam damai dari timur.

  103. Singa padang pasir said,

    Ono pimpinan trtinggi salah satu kelompok ning jogja,numpak mtor kawasaki athlete ijo putih,lampu ijo abang,kerep nganggo jubah putih,surban putih helm e ijo.anak buahe ono 2.000 uwong punjul ning jogja.ramah ning wonge medeni seneng mateni.ono sing ngerti ra?

    • qzruhwell` said,

      kuwi mafia ne sleman . . . tertinggi pimpinan preman sleman . . . singkatannya sering sebuatan md . . . wonge encen apikan tapi ngeri . . . bukan hanya sleman tp sampai muntilan dan magelang di jogja sektr lbh dari 2000 org anak buah . . . dan tergabung di 2 geng hrz dn qzr . . . tapi kalau dia pggl pada dateng semua . . . dia adalah pimpinan utama jaman tahun 90an kebawah . . . sblm QZR dn HRZ ada . . .

      • Utama said,

        sopo kui??? wes mati rung???

        pengen kenalan aku…

  104. REBEL said,

    sopo kui??
    geng opo?

    waaalahh…. mbok podo rukun dab….!!!

  105. wedoez clax said,

    ah panas dengerNa..
    jxz 84..anak buah’e pak po..ha…ha..ngmng karo’e de’e..dapet salam dari wondo edan. qzruh ranting prambanan thn 92!!

    aq boloNe pak we..ha..ha..

  106. LawinX said,

    ____.________ ____ _____________.___ _______
    | |\_____ \ \ \/ /\____ /| |\ \
    | | / | \ \ / / / | |/ | \
    /\__| |/ | \/ \ / /_ | / | \
    \________|\_______ /___/\ \/_______ \|___\____|__ /
    \/ \_/ \/ \/

  107. LawinX said,

    JOXZIN
    The flag still flying and will Dominate!

  108. Hongip keraton said,

    QZRUH & JOXZIN

    BAJINGAN kabeh….

  109. GPK kotagede said,

    QZR iku asu . wanine cngkman .. qzruh taktantang siji2 podo ra wani kabeh .. jirihe gaya .. hongip tak antemi yo mek sujud2 ro aku .. JOXZIN ki emg sitik musuhe soale podo ngajeni ro do ra wani .. joxzin ki wes jeleh ro qzruh . meng wanine neng mburi soale . nek wani nang ngarepkuu , tak jojoh pedangne lambemu . po nggo tgan kosong wes . daerah lor ki tak qzruh dwe e pdo ra wani . . qzruh ki isine mek maksiat tok ! kudu di pateni .. wong ra nduwe toto krama karo ra duwe isin .. sakjane mbok we podo isin .. wanine mek nek mburi .. wani neng ngarepku .. qzruh lewat kotagede mek wani mbleyer2 . wani mandek .. wolaa jan cahh bayi2 tenan og we ! qzr asu

    kulo sneng di sebut cah 14 .. 7×2=14

    GPK gerakan pemuda kakbah anti maksiat ..
    joxzin di hatiku qzruh di penisku ..
    nek wani gek ndang maju ra mong nyocot suuuuuu !!

    JXZ KOTAGEDE

    • Onionz_REBEL_ said,

      waduhhh pak boss lewat….
      GPK kbre pye??
      soyo gedi wae GPK….!!??
      merdeka lah buat GPK…………

    • netto JXZ km 12 vonis matti qzr said,

      mboten lentu nku…
      cahh 14 sakk lawaaseeee…
      .MEMBELA DEMI RASA HORMAT

  110. rebel_ said,

    oweeeeeeeeeeekk oweeeeeeeeeeeekkk,,,,……

    zzzzzzzzzzzzzzzz………………. -_-

  111. yAnsI said,

    bubar

  112. yAnsI said,

    semoga menjadi keluaraga sakinah wa rohmah
    yansi:xxx

  113. netto JXZ km12 said,

    assalamualaikum wr,wb
    .soadra.sdara JOXZIN QZRUH dmna saja….
    .mari lh qt bersatu untuk DAERAH ISTIMEWA JOGDJAKARTA yang sedanfg di usikk oleehh kaum.kaum penghianat….
    .mari qt lupaxan sjnak PERMUSUHAN ini,demi D.I.J. tercinta…
    ,JOGJA BERSATU TAK BISA DI KALAH KAN…
    JOXZIN “”JOXZA INDEPENDENT””…
    .siappp REFRENDUM….!!!!!salam satu NYALI satu JIWA D.I.J
    .terima kzih ataz partisipasinya,,,,
    .wassallam.wrwb
    .by: JOXZIN KM12 JAWON,PIYUNGAN<BANTUL,D.I,J

    • Exs Komandan COMZEN said,

      Bukan saatnya bermusuhan, gak manfaat, betul gak bung… mari kita berfikir dewasa membangun jogja

  114. Exs Komandan COMZEN said,

    Saya dulu juga Mantan Petinggi QZRUH area Kulon Progo, saya juga sangat disegani diarea Kulon Progo, Jl. SOlo, Kaliurang, Jakal & Kotagede, namun di tahun yg ke 5 saya menjadi anggota QZR, rasanya Genk kayak gitu udah gak bermanfaat & cuma menghambur2kan waktu & uang, saya rasa genk udah Bubar di Jogja sekarang dah Damai

  115. hamid cah hrz sleman lor said,

    qzr pancen asu,bajingan,lonte

  116. hamid n ata cah hrz jhamaicha said,

    qzr ki pancen asu.wanine mbajing neng mburi,nek wani zengel karo aku +boloku
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

  117. puja kesuma said,

    RA MUDHENG BLASSSSS………..!!!!!!!!!!!!!!!!

    WOI …………DAB……..SAWANGEN DULUR2MU SING NENG SUMATRA
    KABEH BERSATU JOGJA BERSATU, NAMA JOGJA DI SUMATRA HARUM BUKAN GENG KALIAN. GENG KALIAN GA ADA ARTINYA DI SUMATRA YG ORANG KENAL HANYALAH JOGJA DAN ORANG2 JOGJA YG NGLEMBAH MANAH

    GAK ONO GENG – GENGAN TAI ASU………….

    MUNG NGRUSAK GENERASI AE……….NYAMBUT GAWE, MERANTAU BEN AWAKMU KABEH
    NGERTI KEHIDUPAN NENG PERANTAUAN LUWIH KERAS…….YEN AREP DADI

    PAHLAWAN NYANG SUMATRA KENE, YEN AREP PECICILAN NENG SUMATRA OJO

    MUNG WANINE NENG KANDANG AE……..

    DAMAILAH JOGJAKU…………….

  118. Are said,

    Jgn pda twuran lbih baek qt brsatu tuk keamn kota jogja tercinta gt kn lbh baek…tow gk gbung ganxster memdem batandos dilarang jatuh cinta tpi gaul urip binging mati sungkan..big gangster

  119. QZR CINTA JOXZIN said,

    DO MUMET RA KOWE MOCO JENENG KU…HUAHAHAHAHAHHAHA….
    ( pada pusing ga kalian lihat namaku…huhahahahaha)

    YANG PENTING TU PINTER CARI DUIT HALAL…DIJAMIN GA PERNAH HABIS DI DUNIA MAUPUN DI AKHIRAT…RENUNGKAN SENDIRI….HIHIHIHIHIHIHIHI.

    • PETINGGGI JXZ said,

      TAI NGASSU KABEH,,,,DO RA GENAH BATHUKMU KABEH,,,JXZ KARO QZR KI DURUNG TAU MANGAN TAI PO’…AKU KI NDISIK PETINGGI JXZ ,,SAIKI MRANTO NENG KALIMANTAN,,,TERNYATA DUNIA ITU LUASS SEKALI ,,,JD KALO MAU TAWURAN DO MANGAN TAI ASU KABEH NDISIK,,,

  120. dblx+dxz said,

    humori3zt TARELO ANTI QZR +BONCEL ASU

    • qzruh said,

      humoris adalah homo rakatokan anjing fuck you… QZRUH slalu jaya

      • dwex said,

        asuuuu

  121. dblx+dxz said,

    QZR berdiri terinjax

    HUMORIEZT ttap jaya d djoxdja
    . .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ANTI QZR BARA

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Z+

  122. dblx+dxz said,

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .


    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .

    .

    .

    .

    ..

    .

    .

    ..

    .

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    antiqzr all
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    a
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .
    .s
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    u.
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .
    q.
    .
    .
    .z
    .

    .
    .
    r.
    .

    .
    .
    .
    .
    .
    a.
    .
    .
    .
    .
    s.
    .
    u.

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .
    .


    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    f

    u

    c

    k

    w

    e

    l

    l

    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    uh
    h
    h
    h
    h
    h
    h
    h

    h
    h
    h
    h

    h
    u

    m
    o
    r
    i
    e
    z
    t

  123. andrean said,

    smua adalah lika liku….masa perkembangan manusia…..selama tidak menggangu kepentingan umum……aku msh oke2 aja…..dan klo ber masalah di selesaikan dengan yang berurusan

  124. DIAZT said,

    FUCK HUMORIEZT , JOXZIN , Q-ZRUH , MOXONDO DLL
    Z O E T A MERDEKA SELAMANYA UNTUK INDONESIA

    ANDA BERANI SAYA TAKUT
    ANDA MAJU SAYA MATI
    ANDA ANGKAT TANGAN KAMI JONGKOK
    GENG IDIOT CAH 8A
    KAMI HANYA BERANGGOTAKAN 10 ORANG DAN PEMEGANG GENG INI ADALAH SI JACK(PUKONE 8A)

  125. daniel said,

    cangkeme do rusak… genk gathuell,, eling o to Le .. nguntal iseh njaluk wong tuwo we arep do kemaki goxx,,ndlogoxx jaran … gawe genk ki sek apik GEnk KElomPoK BelAjaR ngono cuk,,jancuk

  126. daniel said,

    tengkek……tengkek……tengkek…….tengkek…..
    koket…koket….koket…..koket…..koket…koket….
    genk gathelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  127. kry said,

    mikir mas dab…..wes gak ono genk bubar kabeh…genk mek mainane cah sma cah sekolah…..nek nganti ono wong tuo sek melu melu berati sek cah cilik….ra guno…. isane mek ugal ugalan…nentek ngentekake duit mbokne…..ra ngerti sussahe golek duitt…….

  128. kry said,

    the end………………. lihat kertas iki…putih …..koyo dasare manusia tp ngopo tok isi ngngo hal hal sek gak enk manfaate

  129. Qzruh Hvn beRkta said,

    MATA MU,,BAJINGAN
    MOXONDO KIE KNCANE QZRUH SUU,,HRZ KI MENK WANI NYANGKEM
    TAK KPROEX ZEMBRET WEEE,,
    QZRUH+MOXONDO+CAH SUAG+NEO ZARAF+ZAGANZA+GAP’S+BINTANG KESIANGAN,,
    QZRUH HAVANA

  130. iron horse said,

    Dimoetttttttttttttttttttttttttttt

  131. K0PL0 said,

    KAE J0XZIN LE NGEJAK QZRUH GABUNG MKSTE PYE ? PENGHIANATE HRZ P0? HAHAHA

  132. Qzruh BT said,

    Jxz wni e gur nyakem tok kyo cah wdok gek meteg

  133. Qzruh well said,

    Q.ita
    Z.uka
    R.ibut
    U.ntuk
    H.!buran

    • andreae said,

      qzruh never die

    • QZR said,

      baguzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
      .
      .hrz itu TEMPEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  134. AndyMurphy said,

    damailah………………….damailah…………..hai anak adam !!!!!!!!!!!!!!!!!

  135. Doktersaraff said,

    Walah sampean-sampean niku mesti wanine namung mergo calmlet kalih reklona ,,,,
    hahahaha,,,,

  136. Mantan QZR said,

    Q mantan QZR,QZR bagiku assuu kabeh,QZR koyo assu kabeh,,,,wanine nglapor,,,,,
    ASU!!!!untuk semua QZR di dunia,,,

    • QZR said,

      OPOW KW NGJAK GLUTT T ZZUUUUUU.BAJINGAN~I
      by; QZR
      HRZ,JOXZIN ASUUUUUUUUUUUUU

  137. abdi dalem said,

    assalamulaiku..
    salam damai jogja…

    Sejauh saya melintas ke Indonesia. Baik dari Medan, Riau/kepulauan, Kaltim, Kalsel, Kalteng, Kalbar, daratan Kulawesi, Maluku, Papua Tak pernah saya mendengar orang luar DIY dan Jateng. Membahas tentang Genk, tapi yang Mereka bilang ” Orang Jogja Ramah2.
    Sopan, dan orang Jogja kota yang memang Nyaman….

    Lalu setelah kita sampai di Perantauan menemukan sesama orang Jogja hal yan menyenangkan… Dan g mbahas latar belakang. Yang penting ada teman ada sodara di perantauan. Hidup di tanah orang tak mudah kawan. Jangankan mikirkan komunitas ap genk. Suatu saat teman sekampung sangat di butuhkan. Mungkin di kampung seorang jagoan tapi blom pasti di tanah orang. yang penting damai. Yah… Mungkin di kampung jd jagoan tapi di tanah orang’…. Parang pun akan terbang mendatangi kita jikakelakuan kita tak sopan….

    Kawan mari jaga jogja, perlu banyak perkembangan…. Kota pelajar, kota calon2 dr, prof, pemimpin….

    Jangan sampai komentar yang krng enak di baca orang luar menjatuhkan Nama jogja.

    Buat JXZ buat QZR saya pribadi g menutup diri untuk komunitas…
    Tapi JXZ atupun QZR berdiri di Jogja, besar di Jogja. Jagalah Jogja kita. jogja ramai karna kota pelajar… Jangan sampai para pelajar enggan belajar ke Jogja. Karna Kota lain menyaingi Jogja udah banyak… Jadikan kota yang besar dengan budayanya…

    Jogja masih menjadi Prioritas wisatawan manca atau domestik.
    Tetaplah senyum kawan.
    Jogja kota yang ramah…

    Salam buat sodara sodaraku…
    By
    Abdi Dalem

  138. ch joxzin said,

    qzruh silite kebo mental idiothhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    • QZR said,

      JOXZIN tempek lutong ,keceng,undlap`undluppp

  139. HRZ..love ..CRZ said,

    5 kata brawalan B buat qzr ;;
    blawwuusss
    bladuusssss
    bosoX
    bancii kaleng
    bigolooww.

    Hrz i luph u..
    .qrz moodt..
    .

  140. kebumen jaya said,

    orang labil yang kurang mendapat perhatian dari keluarga cenderung untuk ikut masuk geng.

    ya contohnya kalian-kalian ini

    kumpul-kumpul itu boleh, tetapi didasarkan atas rasa saling menghormati antar anggota maupun antar kelompok lain.

    buatlah kegiatan yang positif selagi masih muda, sebelum menyesal dimasa tua. kalian semua harapan kota jogja untuk menjaga keramahtamahan kota ini. jangan sampai karena perbuatan-perbuatan kalian kota jogja menjadi tercemar karena keberingasannya

  141. HRZD_X[8a]klaten said,

    7 kata Berawalan B untuk QZRUH
    *bangsat
    *blLaduzz
    *blLawuuzzz
    *banci xalenk
    *bosoxan malenk
    *bigoOlLo /ORag PaYu/
    yg trakhir untuk mu QZH
    *BUuuAAaaJjJIiiNnGAant.

    By; PEMBELALASKARTERHORMAT
    ;>jxzplster,hrz,cxz;>
    satu hatie ,karna akan mmbrantaz QZR yg ada d muka bumi ini.

    • Fu@ Joxin 011 said,

      Betul kawan hahaha

      Joxin 012

    • punk srigala malam said,

      ,, hrz kontol …. jxz asuu
      aq bocah sneng dolan ora seneng cngkeman….
      aaq ra xmaki yen ngejak zenggel tak ladeni…….
      hrz,jxz,pleaster,ceq’zut,ksk,bbs,ntx, kui kabeh laskar asu pembela anjing mung kmpulan asu asu ra dwe nyali……….
      qzruh ttep well sx modare,,,,,,,,,

      • QZR said,

        baguzzzzzzzzzzzzzz
        HRZ,JOXZIN gk banci kaleng

  142. Fu@ Joxin 011 said,

    Hidup JOXIN
    Hidup Humoriezt
    Beruntung bwat Qzruh
    Bsa bernafas di Indonesia
    Joxin Glory
    FUCK QZR ASU BAJINGAN KIRIK TEMPEK

  143. TOPEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX said,

    QZRUH WELL BERSATU TAK BISA D’KALAHKAN
    ANTI JOXZIN ASU,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • qzruh well said,

      qzruh ayo gawe kaos meneh

  144. Dion pegos jakarta said,

    Anjing qzruh

    • QZR said,

      azuuuuuuuuu yo rupamu

  145. yanuar said,

    Q-ZRUH Paidjah well

    • yanuar said,

      . Q-ZRUH Paidjah well
      .
      . hidup dan mati hanya untuk Q-ZRUH
      .
      . hancurkan HRZ+JXZ

      • gata said,

        selalu untuk qruhhh abadi boy

  146. HaRiEzT said,

    Q-ami
    Z-ujut
    R-ame-rame
    U-ntuk
    H-UMORIEZT

  147. Antdankzt Hrz (@AntdankztHrz) said,

    Q-ita
    Z-uka cari
    R-osok
    U-ntuk
    H-idup

    QZRUH GO TO HELL!!!!!

  148. 123 said,

    PODO NGOMONG OPOOOOO JANE..??
    DASAR BOCAH ABABIL… RA MUTUUU…

  149. WAHYUSETIAWAN said,

    YANG PENTING TETAP SEIMAN DAN TETAP SATU WADAH ISLAM ,UNTUK YANG SEIMAN ENGKAU, QZR TAK ADA MASALAH DI KAMI ,HAMKA JOXZIN DEPOK ,TAPI SAYANGNYA SAUDARA SAUDARA KALIAN (QZR)BANYAK YANG BUKAN ISLAM ,SADARLAH JIKA KALIAN ISLAM KEMBALI KE JOXZIN ,KAMI AKAN MENERIMA DAN MENGARAHKAN KALIAN,HIDUP DI DUNIA HANYA SEMENTARA ,DI AKHIRATLAH KALIAN AKAN ABADI

    SALAM DARI KAMI

    KOMANDAN BRIGADE JOXZIN DEPOK(HAMKA JOXZIN)

  150. Dion pegos jakarta said,

    Qzruh asu

  151. Dion pegos jakarta said,

    Anti anti anti anti…..QZRUH
    BUSUK KEPARAT’ PENGECUT’ANJING,TAI TAI TAI TAI ANJING ANJING……..QZRUH BAU TAI ANJING

    • QZR said,

      tai anjing ambumu
      GEMBELLLLLLLLL RUPAMUUUUUUUUUU

  152. DION PEGOS JAKARTA / RESPECTFUL DION said,

    anti qzruh……..aku ingin membubarkan qzruh

    aku ingin membakar atribut qzruh

    INGAT………………..INGAT PARA ANJING ANJING QZRUH DAN SEMUA KOMPLOTANNYA…….
    Gw gak pernah takut apapun

    • QZR said,

      NK WANI GELOTTTTTTTTTTT R ZH MBACOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  153. Modar ya Uwis said,

    Adik2ku penerus Joxzin… Teruskan kebrutalan kalian.. Karena dgn kelakuan brutal, mental kalian smakin terbina kuat. Jangan takut membacok orang (musuh), lebih hebat lagi jika kalian berani memutilasi polisi. Penggal kepala polisi yg suka cari perkara… Kakak2 kalian para alumnus geng Joxzin kini telah sukses meniti karier sebagai seorang bromocorah dan pembunuh bayaran yg disegani. Ikutilah jejak2 perjalanan hidup kami. Kami adalah contoh terbaik bajingan yg patut dicontoh… Slogan kami adalah… Membunuh adalah olahraga kami…!!! Mari kita rajin membunuh, karena dgn membunuh kita menjadi manusia yg sebenarnya………

  154. 206 said,

    KAMI ANAK QZRUH+ORCAS PRAMBANAN 206 SIAP MEMBANTAI HRZ+JXZ ITELLLLLL….WELL!!

    • humorietz said,

      qzruh nyocot tok gak wani ………asu we bajingan

  155. QZRUH EMPEROR said,

    wes gak usah kakean bacot, lak emang kabeh wani gek ndang di tentokne tempate gek ayo tawuran sampek mati……

    By: QZRUH EMPEROR

  156. QZRUH EMPEROR said,

    dancok. nak ndi kabeh ….. gak enek sing coment maneh….

    lak pancen waNI gek ndang di budalne , kpan lan nak ndi tempate….. JXZ harus mati.

    wani bacot nak mburi tok,,,,, metuo, tag tunggu nak prapatan……

  157. ChooelikNF said,

    aku mbiyen cah QZRUH, padahal neng kampung ro skolahku akeh2.e dho HRZ, neng raurusan… trus lanjutke tetep QZRUH akhire konco2ku njur dho melu2 QZRUH, haha…..

  158. pungki said,

    HumoRieZt & JoXZin PANTANG MUNDUR…..!!!!!!!!!!!!!

    • Gotack Ketack said,

      HumoRieZt & JoXZin PANTANG MUNDUR…..!!!!!!!!!!!!! kontol po pie ? BY : QZRUH BOYOLALI

  159. YogaC'h Qzruh Panitia Kiamat said,

    kami QZRUH BOYOLALI sampe mati akan tetap hancurkan HRZ N JXZ KONTOL po neneh KAMTIS ANJING

  160. Den Bagus'ee Karangnongko said,

    WELL sak lawas’E belo QZRUH

  161. Khemphet Thelukhozhonklimo Cayankkwedap said,

    aku moxondo dari pasuakn shitik tur wani,ingin mngucapkan hrz ,jxz,crz,gpk semua kaya tai asu……………….moxqiz luph moxondo luph mogado……

  162. xxx said,

    iki nang kene ora jxz ora qzr do mbing bacotan kabeh,,geng ki opo??gawe opo??mending golek sing positif, cah saiki koq mung gelut wae ra mesake wong tuo sing nambani nek loro, kelangan bondo kelangan tenogo mung hasile ora oleh opo opo..

    kabeh ki mung hampa,, ra ono hasil.. ming cerito tok, ora guno..
    mesti do balesi cocotan ngono to??nguneke aku asu yo ra popo..

    tapi aq mung ngandani sing bener dari pada do gelut,, luwih apik goleko sing apik to suuuuu

  163. uyox kejam dan tampan said,

    bleyer bleyer

  164. Zendloe van BH 03 DU said,

    Zendloe Cah Prambanan
    Oalah le…le……nguyuh do rung lempeng wae do arep do tawuran…… wiz ora jamane……. saiki jamane damai… to dab…. poya lesgi do tawuran….. neng kalimantan cah JXZ do Japemethe karo Qzr… junjung nagari ngayogjokarto hadiningrat…… senengane do tawuran…… bacok2an…… wiz merantau wae……. tenogo le tawuran dinggo golek duwit nggo nyeneng2ke wong tuwo………….
    by Cah Qzruh jaman 90an……

  165. GPK MACAN TAMIL YOGYAKARTA said,

    tetap teruz lanjutkan perjuangan pemimpin” kita sampai titik darah penghabisan! melalui satuan garis keras JOXZIN YOGYAKARTA kita tegakan bendera kebenaran. SALAM SATU JIWA

    J O X Z I N Y O G Y A K A R T A

    ……………………….GROUP 014………………………

  166. JOXZIN 014 NGAYOGJOKARTO HADININGRAT said,

    BISA diBINA tidakbisa BINASAKAN

    JOXZIN JOgjakarta Xhalifah iZlam INdonesia

    7X2 = 014

  167. dewi angelina said,

    syair yang pernah ditulis oleh seorang Pujangga di jaman kraton surakarta. Begini bunyinya :

    Saiki Jamane Jaman Edan
    Yen Ora edan ora keduman
    sak bejo bejone wong kang edan
    isih bejo wong kang eling lan waspada

    Yang artinya kurang lebih begini:

    Sekarang masanya kegilaan
    Kalau nggak gila nggak dapat bagian
    Walaupun kelihatan beruntung orang yang gila itu
    Masih lebih beruntung orang yang ingat dan waspada
    ======================================
    sungguh tiada artinya kesenanganmu yang cuma sesaat itu. tak sadarkah bahwa ada pekerjaan besar telah menunggu di depan? Tak sadarkah bahwa kita telah semakin terjajah. tak sadarkah bahwa bayi yang akan lahir saja telah dibebani dengan utang negara.

    marilah kita bersatu, halau musuh yang lebih besar. musuh yang menyengsarakan rakyat banyak. musuh yang memiskinkan rakyat banyak.
    salam damai dan salam bersatu.

  168. gata said,

    qzruh nyangkem ojo nang buri suuu slu aqruh ampe matieeeee

  169. dewi said,

    yah,… mungkin apakah ini gambaran anak muda sekarang? yang putus asa menatap depannya?

  170. ryan garetz said,

    mungkin semua itu hanya bualan semata..

  171. X T G said,

    QZRUH TETAP BERJAYA.. JOXRIEZT DIBUNUH SAJA

  172. vancouver hip hop said,

    I almost never comment, but i did some searching and wound up here QZRUH vs JOXZIN Coretan Cebonx.
    And I actually do have 2 questions for you if you
    tend not to mind. Could it be only me or does it seem like some of the comments come across like left by
    brain dead folks? :-P And, if you are posting on additional places,
    I’d like to keep up with everything new you have to post. Could you make a list of the complete urls of all your public sites like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

  173. Garenk Sarkem said,

    Bajingan kbeh terutama qzruh dimot kontole kro waria do mlayu kbeh ..ketok’e yo lanang neng mental e ko tempekkk!!!

  174. chiieplugk said,

    hehh koe qiie dho cngkeman oppo ????????????????????????????

    nakk wanii di bbuktte’ke rra gur nyocodt ae !!!

    HRZ JXZ ittu appa ??????????????
    genk ecek” yang selalu buat ulah namun slalu berakhir dengan dii bantaii oleh anakk” QZR …

    kkaLiian ittu genk gg bermuttu .. ngacca donkk !!! pLeasee ddeh

    ojjo gorr nyocodtt thokk

  175. sidik.brajamusti@yahoo.com said,

    wes tempor meneh ora dap!!

  176. ujiel saklawase HRZ said,

    QZRUH ASU KONTHOLL

    • chiieplugkwell said,

      pLeasse dde nagk wanii ra gurrr cocodtt’an thokk .. HRZ JXZ genkk gag bermuttu samma sekaLiii …

    • afriel said,

      weh weh
      lambenya dijaga maz

  177. ADnan said,

    -Q- -Z- -R- – U- – H-
    i i u m u
    t a n a m
    a p t t o
    u r
    h i
    k s
    a
    n

    oke gak,.

  178. Mbah Jarwo said,

    JOXZIN,,,,,,,, ALWAYS IN MY HEART……….. @joxzin tanjung priok jakarta…!!!!

    • MARIEM said,

      PRETTTTT,
      MOSOK TOOOOO,,,,,KUI
      NEK QW EOO MOXIS SELALU D,HATI
      WEK

  179. can you buy cigarettes online said,

    It’s nearly impossible to find well-informed people in this particular topic, but you seem like you know what you’re talking about!
    Thanks

    • afriel, said,

      ah,ra donk koe ngo,ngomong opo<<<<
      prett

  180. Afriel,, said,

    I LOVE MXD,HRZ……………………………..
    elek yoben penting ngangeni,i……………………..
    kami brandalan dari timur..

  181. Utama said,

    kopet kabeh..,

    tawur gek tawur..,

    rasah do kakean mbacot..,

    ..,aku tak ndelok,..
    hahahaha..
    :P

    • Afriel,, said,

      yekk ngejak tawor kok meng delok toooo
      pyeee weeee…hehhehehehe

      • Utama said,

        hahahaa..,

        lah aku ra kroso nek ampuh je.., mbangane loro mbok ndelok wong loro malah penak.., kan tinggal berdoa…
        :P

  182. ari'e joxzin 086.. said,

    joxzin+humoriezt+EXODUS.. Pokok”e jaya neng jogja..
    Mari pemuda ijo bantas semua qzr asu..
    MALANG” PEDANG RAWE” RANTAS.

    • Afriel,, said,

      rasah mbrangang waee cok

  183. Prasetyo Humoriezt said,

    Qita
    Zujud
    Rame-rame
    Untuk
    Homoriezt

  184. person lookup said,

    Your mode of telling everything in this piece of writing is
    in fact nice, every one can effortlessly understand it, Thanks a lot.

  185. Hacker Purworejo said,

    saya Boleh ikut gank HRZ … Humoriezt ,,,

  186. BUDI said,

    HRZ GOOR BAJINGAN

  187. nara said,

    Saya ceqizt sejati anti jxz dan pengikudtnya.

  188. nara said,

    saya anti joxzin dan pengikudtnya , karena mereka nggak punya nyali dan harga diri mereka hanya punya nyali dimulut saja
    joxzin nt humoriezilet bosok

  189. hery said,

    alah hrz,ti gor sampah kota jogja tok kro sktre…..
    h r z
    hanya rmbngan zampah

  190. Afriel,, said,

    BOSEN……………………………………………………..

  191. sri nugroho said,

    Rame sekali ya

  192. http://bing.com said,

    It appears you really understand quite a lot regarding this specific topic and it demonstrates
    via this specific posting, called “QZRUH vs JOXZIN
    Coretan Cebonx”. Thanks -Harley

  193. Luther said,

    Hey! Quick question that’s totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when browsing from my iphone4. I’m trying to
    find a template or plugin that might be able to correct this problem.

    If you have any recommendations, please share. Thanks!

  194. Afriel,, said,

    QZRUH……………………………. kita suka ribut untuk hiburan
    QZRUH WELL :*

  195. rian said,

    alah do crewet

  196. skin_HEAD said,

    QZR vs JXZ????? heheeeeee…..ngapain pada ribut???? orang tolol aja berusaha menunjukkan eksistensi nya dengan main otot…..anak-anak dulu emmang beda sama anak-anak sekarang….kalo memang mau ada di dunia hitam contoh tuh Alm. Gun Jack…..pembawaan nya tenang….tiba tiba mati aja anak orang di buat dia……g rewo-rewo…..kui kui nek isih arep gelot…gelot nang sarkem ae dhab…..gawok gawok sarkem isih okeh di garap….wkwkwkwkwkwwkk….salam buat kemok (ponakan Alm. Gun Jack) salam juga buat Penyo, salam buat sotong, dan salam damai buat anak-anak malioboro

  197. ZXC said,

    Sampun2…seng mbiyen ben dadi kenangan,sakniki sampun mboten jamanne ribut.maturnuwun.

  198. serwis ford warszawa said,

    Twoja witryna jest fajna, trzeba potwierdzić:
    nie brakuje jej de facto niczego – przyjemnie tu było zajrzeć!
    Miałbym ochotę jednocześnie dowiedzieć się,
    co myślisz o mej działalności blogowej – byłbym zaszczycony,
    gdybyś zajrzał/zajrzała… Dzięki z góry!

  199. Kay said,

    Thanks for finally writing about >QZRUH vs JOXZIN | Coretan Cebonx <Liked it!

  200. Recky said,

    Tetap salut sama JOXZIN krn sepupuku dulu ikut anggota JXZ, Joxzin sekarang bernuansa islam no problem, tp dl sepupuku Nasrani… RIP alm: Royke Hendro / Roi Min Joxzin dan dia tergabung juga dalam KINGDOM JOGJA UNITED ROYKE 003….. from: Recky JKT

  201. Venus Index PDF said,

    Try playing a sport, or running with a group of friends.

    The last two weeks you want to increase the amount of time running vs.

    To avoid this problem you should eat as close to your workout as possible before
    and after the workout.

  202. QZR JXZ HRZ Tai said,

    Qzruh joxzin HRZ tai asuuuu!!Do wanine ribut neng jogja jadikan lah jogja berhati nyaman nek ribut neng kota lain wae nek wani tai kabeh by BROTHERHOOD bandung

  203. QZR JXZ HRZ Tai said,

    Aku wong jogja aku cinta jogja neng aku ra wanine neng kandang,kalo kalian punya jiwa preman jgn brani cuma di kandang coba merantau bisa gak!!!Mental tempe Qzr JxZ HRZ meng wanine ngrusak nama baik jogja setan kabeh by BROTHERHOOD bandung

  204. Romeo said,

    If you have more tax withhelf, you get a refund during income tax season.

    If you get more money on your paycheck you end
    up paying taxes. I don’t want that to happen to me so on my VA tax forms, what do I claim?.

  205. JIHAD and FREE FOR PALESTINE said,

    NETRAL wae BoS..seng penting FREE PALESTINE, KILL the YAHUDI, ISRAEL and ZIONISM….

    JIHAD atau MATI sia-sia

  206. Insider Internet Dating PDF said,

    Please do not start off any Email with, “I have just seen your profile. If you already have an online dating subscription, you might feel hesitant in ditching it for a new more specific one that you aren’t really familiar with. You will want to talk about what kind of friends you want to have at the party, and if you have mutual friends this would be a good event to invite them to as well as any family members that have not yet been to your new place.

  207. Домашняя страничка said,

    Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and everything.

    However imagine if you added some great visuals or video clips to give your
    posts more, “pop”! Your content is excellent but
    with images and videos, this blog could definitely be
    one of the most beneficial in its niche. Very good blog!

  208. DAVID said,

    QZR ASUU TEMPOR KELAH GAIIZEEEEEEEEEEEEEEEEEN???///!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  209. DAVID said,

    QZR
    Q.HOTANG
    Z.EWUU
    R.UPIAH

  210. rus said,

    orang-orang ini arep dadi opo ? lha wong bapake gaweane macul.

  211. arman sirait said,

    Intinya, keduanya sama-sama sampah masyarakat yang tidak bergunan bagi keberlangsungan peradaban. Sampah tetaplah sampah.

  212. ananto psi said,

    kwe kigur do sampah we do iyik, koyo do due nyowo serep, bapakne gaeane macul we meh gleleng, mengko nek do kecekel polisi imbas imbis, nek kebacok, nganti cacat gur nangis, genk2 lek bok belani wani tanggung jawab po, genk le mbok belani yo ora bakal marakno koe2 do sugeh ro pinter…
    SAlam damai…

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.

Bergabunglah dengan 829 pengikut lainnya.

%d bloggers like this: